onsdag 1 juli 2009

Jag planerade faktiskt

...att lägga upp inlägg under resan till Danmark. Jag hade ju datorn med mig. Lite fina foton å så, tänkte jag. Istället blev det inget. Och sedan inget. Och inget igen. Men kära hängivna läsare... här kommer det efterlängtade inlägget! Skulle skriva om Danmarksresan. Skulle skriva om BUS-lägret. Skulle skriva om min afghanske son som fått uppehållstillstånd. Skulle skriva om våra nya grannar. Men nu ska vi ut å gå, så jag vill bara berätta att vi hade fint besök i Klippan idag; 40 pensionärer från SPF och Enliden. Massa rullstolar blev det. Och Markus och Josef byggde en rullstolsramp av dopgravslocket. Det kallar jag handikappsanpassat! Vi fikade, pratade, sjöng om Jesus. Sedan berättade Markus något vittnesbörd om helande, Lovisa delade ett ord som hon fick när vi sjöng. Och så bad vi. Tror att Gud ville hela någons knä. Blir spännande att höra. De var jätteglada och vill gärna komma igen! Visst är de underbara, bara kolla in fotona!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se Personligt