lördag 5 mars 2011

Lördagskväll

Funderade på om det är dags att börja blogga igen...? Tanken slog mig väl någon natt när jag var halvvaken. Och varför inte. Det är ju bara att prova och se om inspirationen tilltar. Hoppas det kan vara till glädje och uppmuntran för någon där ute...

Det är lördagskväll. Pluppas sover, maken förbereder predikan och själv förbereder jag församlingens Årsmöte. Efter middag och korrekturläsning hamnade jag vid datorn igen för att äntligen börja skriva ut resultatet av min möda :). Känns skönt att bagaren lovat bjuda alla Årsmötesdeltagare på semlor imorgon.

Undrar vad jag ska klippa in så här i mitt första inlägg för säsongen... Tror jag väljer Kadaffis tal på svenska. Enjoy! Kram & god natt!

Nehej... datorn får spelet när jag försöker lägga in den. Du får klicka på den här länken och se den i YouTube. Tjo!

Och PS. Glöm inte att be för Libyens folk. De behöver fred och frihet. Och Jesus.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se Personligt