lördag 3 oktober 2009

Cykelturen

Cykelturen igår kväll blev längre än planerat. Eller. Först cyklade vi bort till Klippan och kollade in Singstar-tävlingen. Det var svårt att slita sig därifrån när man såg det starka startfältet! På hemvägen cyklade vi förbi David och Miriam. Och det var inget misstag! Deras gäst stod i köket och gjorde falafel... Mums, mums och åter mums. Kom hem innan midnatt i alla fall.

Idag har jag jobbat med foldern till Församlingslägret i november. Ska tryckas och delas ut till nästa söndag. Ser redan fram emot den helgen!

Nu ska jag ta och förbereda lite inför att jag ska leda lovsång på Ledarkonferensen i Köpenhamn nästa vecka. Sex möten ska jag leda... men det brukar vara "lättjobbat" fast att det bara är jag och pianot. För alla är så grymt på. Alla är där för att möta Jesus och höra ifrån honom. Spännande tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se Personligt