måndag 16 februari 2009

Vinterdag

Jo, solen hann nästan gå ner innan jag fick fram kameran i lördags. Men så här ser det iaf ut i vår trädgård nu :) Härligt med snö, tycker jag. Det blir så ljust och fint. Så länge det inte är glashalt när man ska ut och köra bil bara. Idag är det måndag = ledig dag. Ska fortsätta tapetsera i lillhuset som vi bygger på vår tomt. Funderar på vilken granne jag ska dricka kaffe med.... kanske jag hinner med fler än en... Så vill jag passa på att önska alla som har sportlov denna vecka en riktigt go' och vilsam vecka!





3 kommentarer:

  1. hur många grannar hann du med? :D /julia

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hittat hit också! Det ser fantastiskt ut, önskar vi hade lite snö i Sthlm. Men det är i alla fall sol idag ;-)

    Kram!
    /Caroline

    SvaraRadera
  3. Hejsan Jullis!
    Jo, jag hann med två grannar... :) Det blev trevliga pratstunder, men inget kaffe.

    Carro,
    kul att du hittat hit! Jo, det är ju fantastiskt med snö när solen skiner. Idag fick vi ännu mer snö. Kram Lelle

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se Personligt